onsdag 28 september 2011

Maldiverna, en annan resa som aldrig blev av...

Ett annat drömresemål jag har är Maldiverna. Samma år som jag skulle till New York, skulle jag även resa iväg på en riktig kärleksresa. Långa sandstränder, mycket sol, fantastiska bad och bara umgås var meningen.





Vi skulle bo i privata villas på pålar i vattnet och bara njuta.





Ett par månader innan resan skulle gå av stapeln, tog min kärlek slut. Frågan var om jag skulle vänta tills resan var gjord eller säga som det var innan. Jag sa som det var och tur var det nog för honom. Det hade väl slutat med att han blivit mat till hajarna. Åker man till Maldiverna ska man nog vara riktigt kär. Har inte varit där ännu, men någon dag hoppas jag att det blir av :)

Foton: lånade på nätet
- Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar